Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We vinden het dan ook erg vervelend als er iets gebeurd is waar je niet tevreden mee bent. Kwaliteit en service staat bij ons hoog op het lijstje, als je niet tevreden bent kan je via onderstaande gegevens contact met ons opnemen en kijken we naar een gepaste oplossing.
1. De Klacht indienen
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected].
2. Contact
Nadat je jouw klacht herkenbaar hebt gemaakt, proberen wij direct contact met je op te nemen.
3. Oplossing
Na het contactmoment gaan we kijken naar een gepaste oplossing voor je probleem of klacht.
Niet tevreden?
Ben je niet tevreden met de afhandeling van de klacht, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Heb je een vraag over een van onze producten? onze Clever Gaming® experts staan voor je klaar.
Wij hebben een Webwinkelkeurmerk en scoren een 9,0 uit ruim 200+ klanten.
Clever Gaming
Geen bezoekadres
Nijverheidsstraat 46
5405 AJ Uden
Nederland
E-mail: [email protected]
Clever Gaming® Copyright 2014 - 2023. All Rights Reserved.
Webwinkelkeurmerk: Wij scoren een 9,0 uit ruim 200+ klanten.